Inicio > Actualidade > Novas

Novas

Os participantes da última quenda do Verán CampUSC mantiveron senllos encontros co reitor Antonio López e co alcalde de Santiago

[06/09/2021] Nenos e nenas da derradeira das 5 quendas do Verán CampUSC 2021 visitaron este luns o Colexio de San Xerome para manter un encontro co reitor Antonio López e coa vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo Moledo. Os vinte nenos e nenas, distribuídos en dous grupos de dez, acompañados polo xerente da Fundación USC, Óscar Hermida, e a vicerreitora de Igualdade, Cultura e Servizos da USC, Mar Lorenzo, foron asemade recibidos polo alcalde da cidade, Xosé Sánchez Bugallo.

Convocatoria para a selección dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza

[30/08/2021] Convocatoria da Fundación USC para a selección dun xefe de servizo para a coordinación dos servizos de limpeza de edificios e locais da Universidade de Santiago de Compostela. A data límite para presentar a documentación é o día 9 de setembro de 2021

Programación da 5.ª quenda do Verán CampUSC 2021

[27/08/2021] Publícase a programación da quinta quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre o 1 e o 8 de setembro de 2021.

Verán CampUSC 2021. Prazas cubertas na 5.ª quenda para nenos e nenas nacidos/as entre 2008 e 2017

[23/07/2021] Xa non quedan prazas dispoñibles na 5.ª quenda do Verán CampUSC para nenos e nenas nacidos/as entre 2008 e 2017.

Programación da 4.ª quenda do Verán CampUSC 2021

[22/07/2021] Publícase a programación da cuarta quenda do Verán CampUSC 2021 que se desenvolverá entre o 26 e o 30 de xullo de 2021.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>