Inicio > Actualidade > Novas

Track GPS e mapas da saída de Semana Santa por terras de Béjar

[16/04/2019] Track GPS e mapas da saída de Semana Santa por terras de Béjar (Salamanca).

Axenda de competicións do Club USC

[12/04/2019] Fútbol de veteranos e tenis repártense o protagonismo da axenda sabatina do Club USC.

Éxito de participación na xornada sobre prevención de accidentes de montaña

[12/04/2019] A aula de formación da Biblioteca Concepción Arenal acolleu, no día de onte, a xornada sobre prevención de accidentes de montaña e pautas de actuación dirixida por Antonio Rodríguez, diplomado en Enfermería, Técnico Deportivo en Escalada e Alta Montaña e membro da Escola Galega de Alta Montaña. Cuberta a totalidade das prazas de asistencia convocadas, quince participantes achegáronse ao coñecementos básicos sobre prevención de accidentes e riscos na montaña familiarizándose asemade cos protocolos de actuación en situacións de emerxencia.

Axenda deportiva do Club USC

[04/04/2019] A primeira fin de semana de abril achega unha axenda con importantes citas do atletismo, fútbol veterano, xadrez e tenis.

Tracks GPS, MIDE e mapas das rutas do río Umia e Cambados

[03/04/2019] Dispoñibles os tracks GPS, MIDE e mapas das rutas do río Umia e Cambados programada para o próximo sábado 6 de abril.

<< Primeira < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Seguinte > Última >>