Inicio > A Fundación > Padroado

Padroado

O Padroado é o máximo órgano de goberno, representación e administración da Fundación USC Deportiva. Segundo os seus Estatutos da Fundación USC Deportiva estará composto por un máximo de doce persoas e por un mínimo de tres. A presidencia da Fundación corresponderá ao Sr/a. Reitor/a da Universidade de Santiago de Compostela e a Vicepresidencia ao Sr. Vicerreitor/a con competencias na actividade físico-deportiva no ámbito da USC.

A Secretaría da Fundación poderá ser elixida de entre os membros do Padroado ou poderá ser designada polo/a presidente/a da Fundación, no caso de ser persoa allea ao mesmo. Neste último caso asistirá as reunións con voz mais sen voto.

O restantes membros do padroado serán designados: pola USC, que poderá designará até cinco membros máis, e no seu caso, polas entidades que adhiran á Fundación, nun número nunca igual ou superior á representación da USC

Na actualidade compoñen o Padroado:

• Presidente: D. Juan Manuel Viaño Rey.
    Como Reitor da Universidade de Santiago de Compostela.
  • Vicepresidenta: Dª Mª Dolores Álvarez Pérez.
    Como Vicerreitora de Estudantes, Cultura e Responsabilidade Social.
  • Secretaria: Dª Mª. Esther Martínez Piñeiro.
  • Vogal: D. Raúl J. López López.
  • Vogal: D. José Manuel Villanueva Prieto.
O Padroado é o máximo órgano de goberno, representación e administración da Fundación USC Deportiva e está presidido polo Reitor da Universidade de Santiago de Compostela.