Axenda deportiva do Club USC

[19/04/2018] Na fin de semana, a axenda deportiva do Club USC convoca competicións de atletismo, fútbol veterano e xadrez.

Track GPS, mapa e MIDE da camiñada ao Faro no Caurel

[18/04/2018] Xa está dispoñibles o track GPS, mapa e MIDE da ruta do Faro por terras do Caurel que se realizará o próximo sábado día 21 de abril.

Axenda deportiva do Club USC

[13/04/2018] Importantes citas deportivas co atletismo, fútbol veterano, tenis e xadrez organizan a axenda do Club USC na fin de semana.

Volve Holi Gaiás, carreira, vida saudable, diversión e natureza

[12/04/2018] Tras o éxito da edición de 2017, o 5 de maio volverá celebrarse a carreira Holi Gaiás que contará, outra volta, coa colaboración da Fundación USC Deportiva. Holi Gaiás é unha celebración festiva e actividade saudable para participar en familia deixando á marxe o espírito para darlle protagonismo a convivencia, á diversión e ao contacto coa natureza. O percurso da carreira será de 5 quilómetros na Cidade da Cultura para descubrir e gozar da obra de Peter Eisenman e o Bosque de Galicia, gran pulmón verde de Compostela.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[05/04/2018] Completa axenda deportiva do Club USC con competicións de atletismo, tenis, fútbol veterano, natación e xadrez.

Track GPS, MIDE e mapa da andaina da Serra Longa (As Nogais)

[05/04/2018] Xa están dispoñibles o track GPS, MIDE e mapa da camiñada pola Serra Longa, en terras das Nogais, que faremos o próximo sábado día 7.

Relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta

[03/04/2018] Faise pública a relación definitiva da bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta xunto coa listaxe de puntuacións finais e os resultados das fases I e II.

Xadrez: David Buitrón, campión Sub-10 e Diego Cacheiro, subcampión en Sub-10

[28/03/2018] Os pasados 25, 26 e 27 de Marzo de 2018 celebráronse lugar as clausuras dos Campionatos Galegos de xadrez Sub-08, Sub-10, Sub-12 e Sub-16. Na categoría Sub-16 o xogador do Club USC, David Buitron, proclamouse campión con 6.5 puntos dos 8 posibles. Martin Gomez, do Xadrez Ourense, foi subcampión. Na categoría Sub-10, Diego Cacheiro, do Club USC, proclamouse subcampión por detrás de Iago Fernandez, xogador do Xadrez Bretema.

Listaxe definitiva de admitidos e excluídos do proceso selectivo para a formación dunha bolsa de traballo para contratacións laborais temporais como monitor ou monitora de actividades de deportes de raqueta e convocatoria da Fase II: entrevistas personais

[27/03/2018] Faise pública a listaxe definitiva de admitidos e excluídos e mais a convocatoria fase II cos horarios, datas e lugar de realización das entrevistas personais.

Competicións do Club USC na fin de semana

[23/03/2018] Atletismo, tenis, fútbol veterano e xadrez pautan a axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.