Fundación USC Deportiva. En negro, contra as violencias

[19/11/2018] A Fundación USC Deportiva fai parte da campaña «En negro, contra as violencias», que na edición de 2018 suma o apoio milleiros establecementos comerciais e entidades sociais e 102 concellos galegos, que aspiran a situar a loita contra a violencia machista como prioridade das políticas públicas.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[16/11/2018] Fútbol, natación e tenis reclaman o seu protagonismo na axenda de competicións do Club USC cando novembro chega ao seu ecuador.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta de montaña ao cumio do Oribio

[16/11/2018] Dispoñible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de montaña ao cumio do Oribio que se realizará mañá, sábado 17.

Competicións do Club USC na segunda fin de semana de novembro

[08/11/2018] Na segunda fin de semana de novembro

Competicións do Club USC

[02/11/2018] Tenis, natación e fútbol veterano compoñen a axenda deportiva do Club USC na primeira fin de semana de novembro.

Mapa, MIDE e tracks GPS das rutas de monte Teleno e de pico Catoute

[01/11/2018] Publícanse os mapas, MIDE e tracks GPS das rutas do pico Catoute no norte do Bierzo, e do Teleno nos montes de León que se realizarán na primeira fin de semana do mes de novembro.

Competición deportivas do Club USC

[25/10/2018] Tenis, natación e fútbol veterano compoñen a axenda deportiva do Club USC na última fin de semana de outubro.

Competición do Club USC na fin de semana

[19/10/2018] Tenis e fútbol veterano ordenan a axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

MIDE, mapa e track GPS do Camiño dos Faros. De Rostro a Fisterra

[19/10/2018] Publicado MIDE, mapa e track GPS da camiñada polo Camiño dos Faros, de Rostro a Fisterra, que se desenvolverá mañá sábado día 20 de outubro.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[12/10/2018] O Fútbol protagoniza a axenda deportiva do Club USC na fin de semana

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.