Competicións deportivas do Club USC

[13/10/2017] Na fin de semana que sinala o ecuador dos mes de outubro, o fútbol e mais o taekwondo pautan a axenda deportiva do Club USC.

Taekwondo. Marta Pedrouzo, bronce no III Open Internacional Vila de Moaña

[10/10/2017] Marta Pedrouzo Piñeiro, taekwondista do Club USC, fíxose coa medalla de bronce en Técnica na categoría Senior 1 Feminino no III Open Internacional Vila de Moaña que se celebrou o pasado 30 de setembro e o 1 de outubro.

Competicións do Club USC na fin de semana

[06/10/2017] A terceira xornada de fútbol veterano e a cuarta xornada dos Campionatos Galegos de tenis de veteranos protagonizan a axenda de competicións do Club USC na fin de semana.

Competicións do Club USC na fin de semana

[29/09/2017] Tenis, taekwondo e fútbol na axenda deportiva do Club USC na fin de semana.

Track GPS, MIDE e mapa do Camiño dos Faros. De Cabo Vilán a Ponte do Porto

[28/09/2017] Xa están dispoñibles o Track GPS, MIDE e mapa do Camiño dos Faros. De Cabo Vilán a Ponte do Porto.

Competicións deportivas da fin de semana

[22/09/2017] O tenis protagoniza a axenda deportiva do Club USC na terceira fin de semana de setembro.

Track GPS, MIDE e mapa da ruta do río Chanca e ruta da Pedra e da Auga

[22/09/2017] Xa están dispoñibles os Tracks GPS, MIDE e mapa da ruta do río Chanca e ruta da Pedra e da Auga da andaina de mañá sábado 23 de setembro.

Diego Sotelo e Ana Cotos, ouro no Campionato Galego de Augas Abertas

[20/09/2017] O pasado sábado 16 de Setembro tivo lugar, na praia de San Amaro (A Coruña), o I Campionato Galego de Augas Abertas, onde participaron varios nadadores do Club USC: Diego Meijide, na categoría Junior-1; Esteban Ferreiro, na categoría Junior-2 e Manuel Quintás e Ana Cotos, na categoría Senior (nadando todos eles a proba de 5000 m); Diego Sotelo xunto con Silvia Deira na categoría máster +40 (nadando 2500 m).

Competicións do Club USC na fin de semana

[15/09/2017] Tenis e natación sinalan as citas deportivas do Club USC na segunda fin de semana de setembro.

Rematou o Verán CampUSC 2017 con récord de participación

[14/09/2017] Concluíu a edición de 2017 do Verán CampUSC cun novo récord de asistencia. 207 nenos e nenas participaron nas cinco quendas que se iniciaron o 26 de xuño e remataron, despois dunha paréntese no mes de agosto, o pasado día 8 de setembro. Desta volta, exitosamente, ocupáronse o 95% das prazas e en tres das cinco quendas cubríronse todas as prazas dispoñibles.

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.