Track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín

[07/10/2019] Dispoñible o track GPS, MIDE e mapa da ruta de Bueu a Marín que se realizará o próximo sábado 12 de outubro.

Axenda deportiva do Club USC

[03/10/2019] Nesta primeira fin de semana de outubro, o tenis ten un innegable protagonismo na axenda deportiva do Club USC, ademais o fútbol veterano e o atletismo teñen dúas importantes citas na xornada sabatina.

Axenda deportiva do Club USC na fin de semana

[27/09/2019] Tenis e fútbol veterano mandan na axenda deportiva do Club USC na derradeira fin de semana do mes de setembro.

Track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio

[25/09/2019] Están dispoñibles para ser consultados e descargados o track GPS, mapa e MIDE da ruta de lecer de Barrañán a Baldaio que se realizará o próximo sábado día 28 de setembro.

Competicións do Club USC na fin de semana

[19/09/2019] O fútbol veterano e mais o tenis protagonizan a axenda deportiva do Club USC na penúltima fin de semana de setembro.

Recepción da última quenda participantes do Verán Campus 2019 no Reitorado e no Concello

[03/09/2019] O reitor da USC, Antonio López, e a vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos, Mar Lorenzo, mantiveron un encontro cos nenos e nenas do Verán CampUSC da Fundación USC Deportiva que tamén foron recibidos no Concello pola concelleira de Educación, Mocidade, Igualdade e Políticas Lingüísticas, Noa Díaz, e os voceiros dos distintos grupos municipais.

Programacións da quinta quenda do Verán CampUSC 2019

[28/08/2019] Publicadas as programacións da quinta quenda do Verán CampUSC 2019.

A Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e Vicepresidenta da Fundación USC Deportiva, a concelleira de Igualdade do Concello de Santiago de Compostela e o xerente da Fundación USC Deportiva visitan a cuarta quenda do Verán CampUSC

[23/07/2019] Os nenos e nenas da cuarta quenda recibiron hoxe a visita de Mar Lorenzo Moledo, Vicerreitora de Comunicación, Cultura e Servizos e Vicepresidenta da Fundación USC Deportiva; Noa Díaz Varela, concelleira de Igualdade do Concello de Santiago de Compostela; e Óscar Hermida Otero, xerente da Fundación USC Deportiva; representantes das tres entidades que colaboran no programa Verán CampUSC 2019. A xornada de hoxe, ademais, acolleu diversas actividades deportivas (esgrima, acrosport), teatrais e un obradoiro de acuoloxía.

Programacións da cuarta quenda do Verán CampUSC 2019

[19/07/2019] Publicadas as programacións da cuarta quenda do Verán CampUSC 2019.

Track GPS e mapa da ruta do Candán

[12/07/2019] Publícase o mapa e o track GPS da ruta do Candán que se realizará o próximo sábado día 13 de xullo.

Elogio de la bicicleta

Publicado en 2008, Eloxio da bicicleta é definido por Marc Auge como «unha reflexión sobre á lembranza, ao mito e á utopía» como distintas caras da realidade que se constrúe ao redor da bicicleta, o cicloturismo e o ciclismo desde a posguerra europea ao mundo actual.