II Curso de iniciación á meditación e o mindfulness

Mediante este formulario pode realizar a súa inscrición no II Curso de iniciación á meditación e o mindfulness.

A inscrición supón a aceptación do exposto no Aviso Legal referente a Protección de Datos.

Lembre que pode realizar o seu pagamento a través desta pasarela de pago ou a través dun ingreso ou transferencia nalgún dos seguintes números de conta, facéndonos logo chegar o xustificante escaneado, por correo postal ou traéndoo presencialmente á sede da Fundación.
    •    Caixa Rural Galega: ES82 3070 0035 2660 6938 4920
    •    Abanca: ES07 2080 0388 2730 4000 0932

As prazas do Curso de iniciación á meditación e o «mindfulness» están cubertas. Con todo, se o desexas, podes enviar este formulario para facer parte dunha lista de agarda coa que se cubrirán eventuais baixas.

II CURSO DE INICIACIÓN Á MEDITACIÓN E O MINDFULNESS:

Introduce os seguintes caracteres no recadro de arriba.
CAPTCHA image for SPAM prevention
Si non podes ler a palabra, pincha aquí.