Inicio > e-Xestións > Inscrición en actividades > O Tao do Kung Fu. Cultura, historia, evolución e sistemas de adestramento

O Tao do Kung Fu. Cultura, historia, evolución e sistemas de adestramento

Mediante este formulario pode realizar a súa inscrición na xornada formativa formativa sobre O Tao do Kung Fu. Cultura, historia, evolución e sistemas de adestramento.

A inscrición supón a aceptación do exposto no Aviso Legal referente a Protección de Datos.

Lembre que pode realizar o seu pagamento a través desta pasarela de pago ou a través dun ingreso ou transferencia nalgún dos seguintes números de conta, facéndonos logo chegar o xustificante escaneado, por correo postal ou traéndoo presencialmente á sede da Fundación.
    •    Caixa Rural Galega: ES82 3070 0035 2660 6938 4920
    •    Abanca: ES07 2080 0388 2730 4000 0932

XORNADA FORMATIVA SOBRE O TAO DO KUNG FU. CULTURA, HISTORIA, EVOLUCIÓN E SISTEMAS DE ADESTRAMENTO:

Introduce os seguintes caracteres no recadro de arriba.
CAPTCHA image for SPAM prevention
Si non podes ler a palabra, pincha aquí.