Inicio > e-Xestións > Inscrición en actividades > Xornada formativa sobre prevención de accidentes de montaña e pautas de actuación

Mediante este formulario pode realizar a súa inscrición na xornada formativa sobre prevención de accidentes de montaña e pautas de actuación.

Lembre que é obrigatorio enviar tamén por correo electrónico a info@fundacionuscdeportiva.org esta cláusula informativa cuberta e asinada.

Lembre que pode realizar o seu pagamento a través desta pasarela de pago ou a través dun ingreso ou transferencia nalgún dos seguintes números de conta, facéndonos logo chegar o xustificante escaneado, por correo postal ou traéndoo presencialmente á sede da Fundación.
    •    Caixa Rural Galega: ES82 3070 0035 2660 6938 4920
    •    Abanca: ES07 2080 0388 2730 4000 0932

XORNADA FORMATIVA SOBRE PREVENCIÓN DE ACCIDENTES DE MONTAÑA E PAUTAS DE ACTUACIÓN:

Introduce os seguintes caracteres no recadro de arriba.
CAPTCHA image for SPAM prevention
Si non podes ler a palabra, pincha aquí.