Inicio > e-Xestións > Inscrición en actividades > Inscrición Camiño ao Gaiás 2019

Inscrición Camiño ao Gaiás

Mediante este formulario pode realizar a súa inscrición na actividade Camiño ao Gaiás, pertencente á programación de Verán no Gaiás da Cidade da Cultura de Galicia.

A inscrición nesta actividade é gratuíta.

No caso dos menores de idade, ademais da inscrición, deberá cubrirse esta autorización e enviala por correo electrónico a:

• info@fundacionuscdeportiva.org

Na inscrición de persoas menores de idade, debe facer constar o nome da persoa maior de idade que o acompañará que, á súa vez, terá que inscribirse igualmente na actividade.

A inscrición supón a aceptación do exposto no Aviso Legal referente a Protección de Datos.

É obrigatorio enviar tamén por correo electrónico a infoping@fundacionuscdeportivapong.org esta cláusula informativa cuberta e asinada.

DATAS SOLICITADAS:

1 agosto (nocturno)
   5 setembro
   12 setembro

Introduce os seguintes caracteres no recadro de arriba.
CAPTCHA image for SPAM prevention
Si non podes ler a palabra, pincha aquí.